Практична робота №1 Освітні інформаційні ресурси і системи. Урок 3 (Інформатика 9 клас)
9 Вересня, 2017Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види
Мета:
- навчальна: сформувати поняття про класифікацію, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж, передавання даних в мережі Інтернет, канали зв’язку, їх види;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Що таке комп’ютерна мережа?
- Якими комп’ютерними мережами ви користуєтесь?
- Чим відрізняється сервер і клієнтський комп’ютер?
- Для чого потрібен обліковий запис користувача?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які є комп’ютерні мережі? (слайд 5-9)
- Як створюють мережу? (слайд 10-16)
- У який спосіб дані передаються від одного комп’ютера до іншого? (слайд 17-19)
- Які ресурси належать до глобальної мережі? (слайд 20-22)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 23)
З’ясуйте недоліки й переваги кожного з типів зв’язку між комп’ютерами в Інтернеті та заповніть таблицю за зразком (табл. 3.3). Серед ознак для порівняння можуть бути: якість передавання даних; вартість установлення зв’язку; вартість використання тощо.
Завдання на с. 28 підручника
Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 24)
Виділіть десять позитивних ознак появи Інтернету в житті людини. Обговоріть список у парах. Упорядкуйте їх та виділіть спільні п’ять ознак. Обговоріть їх з іншою парою.
Завдання на с. 28-29 підручника
Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 24)
Чи є негативні ознаки появи Інтернету в житті людини? Наведіть приклади. Сформулюйте такі негативні ознаки.
Завдання на с. 28-29 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 25)
- У чому полягає основна причина створення та використання комп’ютерних мереж?
- Як можна класифікувати комп’ютерні мережі?
- Які ресурси має комп’ютерна мережа? Чи залежать ресурси від типу мережі? Наведіть приклади.
- Які види каналів зв’язку використовують у комп’ютерних мережах? Чим вони різняться?
- Хто може володіти апаратними, програмними та інформаційними ресурсами?
- Які ви знаєте протоколи передавання даних?
Рефлексія (слайд 26-29)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 30)
Опрацювати п.3.1-3.4