Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 40 (9 клас)

Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)
Жовтень 18, 2017
Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. Урок 41 (9 клас)
Жовтень 18, 2017

Урок 40

9 клас за новою програмою 

Тема: Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям векторного графічного редактора, особливостями побудови й опрацювання векторних зображень;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке графічний редактор?
  2. Як створювати растрові зображення за допомогою растрових графічних редакторів?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 13: http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Для чого використовують векторні графічні редактори? (слайд 6-7)
  2. Які засоби векторного графічного редактора використовують для створення графічних об’єктів? (слайд 8-15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Середовище Inkscape (слайд 16)

Завдання на с. 169-170 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 17)

Завдання на с. 173 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 17)

Завдання на с. 173 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 18)

Завдання на с. 174 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Для чого призначені векторні графічні редактори?
  2. Для чого в графічному редакторі використовують лінійку й сітку?
  3. Які графічні примітиви можна використовувати у векторному графічному редакторі Inkscape для створення зображень? Які властивості об’єктів при цьому можна змінювати?
  4. Які способи заливки можна застосувати до об’єктів зображення?
  5. За допомогою яких засобів можна обертати, відображати й масштабувати об’єкти?

Рефлексія (слайд 20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати п.24.1-24.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *