Урок 46. Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм

Урок 45. Поняття персонального навчального середовища. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
Жовтень 18, 2017
Урок 47. Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин
Жовтень 18, 2017

Урок 46 (web-версія конспекту без зображень)

9 клас за новою програмою 2017 року

Тема: Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям хмарні технології; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15: http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

Як організувати опитування за допомогою онлайнових форм? (слайд 5-8)

Google Форми – сервіс, за допомогою якого можна організувати опитування, збирати відповіді в одній електронній таблиці та підбивати підсумки за результатами опитування.

В онлайновій формі можна використати такі типи елементів при формуванні запитань для опитування:

  • з короткими відповідями – невеличке поле для відкритої відповіді;
  • абзац – велике текстове поле для відкритої відповіді;
  • прапорці – усі варіанти відповіді відображуються списком і можна обрати будь-яку кількість варіантів;
  • складний список – варіанти відповіді відображаються випадаючим списком і можна обрати лише один варіант;
  • з варіантами відповіді – усі варіанти відповіді відображаються списком і можна обрати лише один варіант;
  • таблиця – запитання передбачає ряд категорій (підпитань), на кожне з яких дається відповідь у вигляді однакової шкали;
  • дата – для введення даних у форматі дати;
  • час – для введення даних у форматі часу.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 4. Створення опитувальника (слайд 9)

Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії.

Завдання на с. 184-186 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 10)

Створіть модель власного персонального навчального середовища у вигляді карти знань. Додайте у вузли карти потрібні посилання на ресурси різних типів. Збережіть карту у файлі Я навчаюсь у папці Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 188 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

Створіть онлайнове опитування учнів класу з метою визначення думки однокласників щодо однієї з тем:

  • чи раціонально учні розподіляють свій час і що в цьому їм допомагає;
  • як учні ставляться до проблеми милосердя до бездомних тварин та які ваші пропозиції щодо цієї теми підтримують;
  • які шляхи вирішення проблеми сміття в селі, мікрорайоні, місті, запропоновані вами, підтримують учні класу;
  • як учні класу ставляться до здорового способу життя та чи мають проблеми зі шкідливими звичками?

Використайте у формі опитування не менше як 5 запитань різного типу. Оформіть її на власний розсуд і надішліть однокласникам для отримання відповідей.

Завдання на с. 188-189 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Як надавати спільний доступ до документів у своєму хмарному сховищі?
  2. Які рівні доступу можна надати?
  3. Як створювати опитування за допомогою Google Форм?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

1) Опрацювати п.27.3

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою 2017 року для супроводу уроків  

за ціною:

110 грн за комплект (або по 55 грн кожний з семестрів)
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування