Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики). Урок 5 (5 клас)

Складові персонального комп’ютера. Практична робота №1. Урок 4 (5 клас)
Складові персонального комп’ютера. Практична робота №1. Урок 4 (5 клас)
Березень 27, 2017
Дії з об’єктами файлової системи. Практична робота №2. Урок 6 (5 клас)
Дії з об’єктами файлової системи. Практична робота №2. Урок 6 (5 клас)
Березень 28, 2017

Урок 5

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики)

Мета :

  • навчальна: сформувати такі поняття: файлова система, об’єкт файлової системи, файла, тип файла; ознайомити учнів з властивостями об’єктів файлової системи (ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, розширення об’єкта);
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Як пояснити одним реченням, для чого потрібні файли?
  2. Чи можна у файлі зберегти ноти, малюнок, текст?
  3. Коли використовують файли а коли папки?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 4 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які об’єкти належать до файлової систем? (слайд 6-8)
  2. Як позначають адресу об’єктів файлової системи? (слайд 9-11)
  3. Як розрізнити об’єкти файлової системи? (слайд 12-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Групування пристроїв (слайд 15)

Завдання на с. 32 підручника

Завдання 2. Призначення ярлика (слайд 16)

Завдання на с. 33 підручника

Завдання 3. Перегляд списків імен і файлів папок (слайд 17)

Завдання на с. 33 підручника

Завдання 4. Структура об’єктів (слайд 18)

Завдання на с. 33-34 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 19)

Завдання на с. 35 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. З яких об’єктів складається файлова система?
  2. Чи доречно створювати кілька ярликів до одного об’єкта?
  3. Чи доречно зберігати одні й ті самі файли в різних папках?
  4. Чи подібний шлях до об’єкта файлової системи до твоєї поштової адреси?
  5. У чому переваги створення системних папок?
  6. Чи залежить структура файлової системи від комп’ютера, з яким ти працюєш?

Рефлексія (слайд 21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.5

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *