Дії з об’єктами файлової системи. Практична робота №2. Урок 6 (Інформатика 5 клас)
28 Березня, 2017Пошук відомостей у мережі Інтернет. Урок 8 (Інформатика 5 клас)
28 Березня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Локальна мережа, використання мережевих папок
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з такими поняттями: комп’ютерна мережа, локальна мережа, мережні папки; сформувати навички роботи в локальній мережі, використовувати її ресурси;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Як ти обмінюєшся повідомленнями зі своїми батьками, друзями, родичами, що живуть в іншій місцевості?
- Як поява Інтернету змінила життя людей?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 6 http://testinform.in.ua/category/5-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке локальна комп’ютерна мережа? (слайд 6)
- Що таке локальна комп’ютерна мережа? (слайд 7-8)
- Як працювати з об’єктами локальної мережі? (слайд 9-13)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Рівний доступ (слайд 14)
Визнач рівень доступу до файлів на локальному комп’ютері. У бібліотеці Документи створи папку Спільна_К та відкрий до неї спільний доступ.
Завдання на с. 52 підручника
Завдання 2. Переміщення зображень (слайд 15)
Створи папку, що має назву твого прізвища та імені, і папці Спільні зображення на одному з комп’ютерів локальної мережі та скопіюй до неї файл Побудова мережі.jpg з папки Зображення твого комп’ютера.
Завдання на с. 52 підручника
Завдання 3. Перегляд текстових документів (слайд 16)
Переглянь текстові документи однокласників, розміщені в папці Тексти на іншому комп’ютері локальної мережі.
Завдання на с. 53 підручника
Завдання 4. Переміщення текстового документа (слайд 17)
Встанови порядок дій, які слід виконати для переміщення текстового файла Робота.txt у папку Спільні документи на комп’ютері з іменем Учень 1 у мережі. Розмісти у правильній послідовності дії, запропоновані у вправі за посиланням http://LearningApps.org/view2446759.
Завдання на с. 53 підручника
Завдання 5. Керування доступом у локальній мережі (слайд 18)
Визнач, чи може користувач локальної мережі встановити спільний доступ до папок, розміщених на інших комп’ютерах локальної мережі. Зроби висновок
Завдання на с. 53 підручника
Завдання 6. Працюємо в парах (слайди 19)
Яка комп’ютерна мережа створена в вашій школі? Висловте спочатку свої припущення, а потім доведіть їх.
Завдання на с.53 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 20)
- Поясни на прикладах поняття «мережа».
- Яку мережу називають комп’ютерною?
- Які мережі ти використовуєш у школі, твої батьки — на роботі? Наведи приклади.
- Як відбувається економія ресурсів під час використання локальної комп’ютерної мережі? Наведи приклади.
- Як надати спільний доступ до папки для користувача І комп’ютера?
- Коли виникає потреба копіювати й переміщувати файли між різними комп’ютерами локальної мережі? Наведи приклади.
Рефлексія (слайд 21-24)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 25)
Опрацювати параграф підручника п.7