Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 48 (Інформатика 8 клас)

17 Серпня, 2019
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Інформатика 8 клас. Урок 47
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 47 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 49
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 49 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Інформатика 8 клас. Урок 47
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 47 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 49
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 49 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з описом мовами програмування циклу з передумовою;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Інформатика 8 клас. Урок 48Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. З якою метою в алгоритмах використовують структуру повторення?
  2. Подання алгоритмічної структури повторення графічним способом.
  3. Опис алгоритмів із визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.
  4. Опис алгоритмів повторення з умовою в середовищі Скретч.
  5. Що таке вкладені повторення?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як мовами програмування описують цикл із передумовою? (слайд 5-7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 8)

Обговоріть, чи можна реалізувати проект Урожай, розроблений мовою програмування Python від аналогічного, розробленого мовою програмування Free Pascal. Реалізуйте такий проект у середовищі Lazarus.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 177 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, як скласти схему для узагальнення опису циклів із повторенням мовами програмування Free Pascal та Python. Побудуйте таку схему засобами текстового процесора для обраної мови програмування. Порівняйте побудовані схеми зі схемами, виконаними іншою парою учнів.

Завдання на с. 177 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 10)

  1. Які оператори для опису алгоритмічної структури повторення використовують у програмах мовою програмування Free Pascal?
  2. Чим відрізняються оператори для опису алгоритмічної структури повторення в мові програмування Python від подібних операторів циклу в мові програмування Free Pascal?
  3. Як в операторах циклу в мовах програмування Free Pascal та Python організовують виконання декількох команд у тілі циклу?

Рефлексія (слайд 11-14)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 15)

Опрацювати параграф підручника п.25 с. 170-172

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 48 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності