Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Урок 2 (10 клас)

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. Інформатика 10 клас
Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. Урок 1 (10 клас)
Листопад 30, 2018
Людина в інформаційному суспільстві. Інформатика 10 клас
Людина в інформаційному суспільстві. Урок 3 (10 клас)
Грудень 2, 2018

Урок 2

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Інформатика 10 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 10 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як людина використовує органи чуття?
  2. Сучасні пристрої, які люди використовують для роботи з даними.
  3. Що таке інформаційна модель і в яких середовищах її можна створювати?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що являє собою інформаційна система (слайд 6-7)
  2. Які характеристики інформаційної системи (слайд 8-9)
  3. Які етапи становлення сучасних інформаційних систем (слайд 10-11)
  4. Якими бувають інформаційні системи (слайд 12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Інформаційна система управління освітою (слайд 13)

Визначте призначення інформаційної системи Україна. ІСУО, інформаційна складова якої доступна за адресою https://isuo.org.

Завдання на с. 19-20 підручника

Завдання 2. Інформаційна система Конкурс (слайд 14)

Визначте вид взаємодії користувача з інформаційною системою Конкурс, яка доступна за адресою http://www.vstup.info.

Завдання на с. 20 підручника

Завдання 3. Інформаційна система E-olimp (слайд 15)

Визначте типи даних, які використовуються в інформаційній системі E-olimp.

Завдання на с. 20 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 16)

Сформулюйте три причини, чому інформаційні системи є важливими складниками й ознаками сучасного суспільства. Обговоріть, яким чином можна ранжувати ці причини.

Завдання на с.21 підручника

Завдання 7. Працюємо самостійно (слайд 17)

Створіть асоціативний кущ поняття Інформаційна система. Скористайтеся при цьому одним з редакторів карт знань. Розмістіть карту у власному сховищі та надайте доступ до її перегляду вчителю.

Завдання на с.23 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Які системи ви використовуєте у житті?
  2. Що таке інформаційна система та якими є її складові?
  3. Які показники характеризують інформаційну систему?
  4. Як змінювались інформаційні системи з розвитком прогресу?
  5. У чому причина різноманітності сучасних інформаційних систем?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *