Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Урок 5 (8 клас)

Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів». Інформатика 8 клас
Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів». Урок 4 (8 клас)
13 Серпня, 2019
Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Інформатика 8 клас урок 6
Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Урок 6 (8 клас)
13 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з історією розвитку обчислювальної техніки, архітектурою комп’ютера;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Інформатика 8 клас урок 5Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Складові сучасного комп’ютера;
  2. Які пристрої використовують для введення, виведення, зберігання даних;
  3. Види сучасних персональних комп’ютерів.

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як технічний прогрес вплинув на розвитокобчислювальної техніки? (слайд 5-6)
  2. Яку архітектуру мають сучасні комп’ютери? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Історія розвитку обчислювальної техніки (слайд 9)

Доповніть таблицю у файлі Покоління комп’ютерів, що збережений у папці Забезпечення комп’ютера, зображеннями комп’ютерів кожного з поколінь та їх елементної бази, відомостями про видатних людей, причетних до розвитку кожного з поколінь ЕОМ

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 18 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Знайдіть в Інтернеті відеозаписи та зображення різного приладдя для лічби, яке використовувалося в давнину.

Завдання на с. 28 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 10)

Знайдіть в Інтернеті, у які роки змінювались етапи розвитку засобів для обчислення, що відображені на малюнку 3.1.

Завдання на с. 28 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. З чого складається апаратне забезпечення комп’ютера?
  2. Яку архітектуру має комп’ютер?
  3. Як здійснюється зв’язок між пристроями комп’ютера?
  4. Які пристрої комп’ютера належать до пристроїв введення та виведення? Наведіть приклади.

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.2 с. 16-19

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *