Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів». Урок 4 (8 клас)

Кодування символів. Інформатика 8 клас
Кодування символів. Урок 3 (8 клас)
13 Серпня, 2019
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Інформатика 8 клас урок 5
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Урок 5 (8 клас)
13 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: сформувати практичні навички визначення довжини двійкового коду текстового повідомлення;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів». Інформатика 8 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Онлайн тестування (слайд 4): Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів» (слайди 6)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 14)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 7)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 8)

Повторити матеріал підручника п.1

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *