Календарно-тематичне планування уроків інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класу
9 Вересня, 2018Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. Урок 1 (Інформатика 10 клас)
30 Листопада, 2018Календарно–тематичне планування уроків інформатики (профільний рівень) для 10 класу за навчальною програмою Інформатика (профільне навчання) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
За підручником Інформатика (профільний рівень) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти /В. Д. Руденко, Н. В. Речич, В. О. Потієнко. — Харків : / Вид-во «Ранок», 2018
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
Тема 1. Сучасні інформаційні технології |
||
1 |
Вступний інструктаж з правил техніки безпеки |
|
2 |
Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві |
|
3 |
Навчання в Інтернеті |
|
4 |
Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника |
|
5 |
Системи електронного врядування |
|
6 |
Поняття про штучний інтелект |
|
7 |
Інформаційна безпека. Рівні та протоколи інформаційної безпеки. |
|
8 |
Керування ризиками в інформаційних системах |
|
9 |
Виконання колективного проекту |
|
10 |
Виконання колективного проекту |
|
11 |
Виконання колективного проекту |
|
12 |
Захист проекту |
|
13 |
Підсумковий урок-семінар з теми “Сучасні інформаційні технології” |
|
14 |
Залік з теми “Сучасні інформаційні технології” |
|
Тема 2. Мова програмування та структури даних |
||
2.1. Структура і способи виконання проектів мовою Python |
||
15 |
Класифікація і складові мов програмування |
|
16 |
Призначення і склад середовища програмування |
|
17 |
Основні можливості мови Python і структура проекту |
|
18 |
Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE |
|
19 |
Розв’язування задач |
|
20 |
Розв’язування задач |
|
21 |
Лабораторна робота №1 “Структура і способи виконання проектів мовою Python” |
|
22 |
Лабораторна робота №2 “Структура і способи виконання проектів мовою Python” |
|
23 |
Лабораторна робота №3 “Структура і способи виконання проектів мовою Python” |
|
2.2. Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел |
||
24 |
Основні елементи мови Python |
|
25 |
Перетворення типів даних |
|
26 |
Оператори і вирази |
|
27 |
Розв’язування задач |
|
28 |
Модулі, функції і методи опрацювання числових даних |
|
29 |
Розв’язування задач |
|
30 |
Лабораторна робота №4 “Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел” |
|
31 |
Лабораторна робота №5 “Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел” |
|
32 |
Лабораторна робота №6 “Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел” |
|
2.3. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій |
||
33 |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням |
|
34 |
Розв’язування задач |
|
35 |
Вкладені оператори умовного переходу |
|
36 |
Розв’язування задач |
|
37 |
Реалізація циклічних алгоритмів |
|
38 |
Розв’язування задач |
|
39 |
Лабораторна робота №7 “Реалізація базових алгоритмічних конструкцій” |
|
40 |
Лабораторна робота №8 “Реалізація базових алгоритмічних конструкцій” |
|
41 |
Лабораторна робота №9 “Реалізація базових алгоритмічних конструкцій” |
|
2.4. Вбудовані типи даних |
||
42 |
Списки, стеки, черги |
|
43 |
Розв’язування задач |
|
44 |
Кортежі, Діапазони, множини |
|
45 |
Розв’язування задач |
|
46 |
Лабораторна робота №10 “Вбудовані типи даних” |
|
47 |
Словники |
|
48 |
Розв’язування задач |
|
49 |
Масиви |
|
50 |
Розв’язування задач |
|
51 |
Лабораторна робота №11 “Вбудовані типи даних” |
|
52 |
Вказівники |
|
53 |
Розв’язування задач |
|
54 |
Лабораторна робота №12 “Вбудовані типи даних” |
|
55 |
Лабораторна робота №13 “Вбудовані типи даних” |
|
2.5. Функції користувача і модулі мови Python |
||
56 |
Функції |
|
57 |
Розв’язування задач |
|
58 |
Рекурсивні функції |
|
59 |
Розв’язування задач |
|
60 |
Модулі |
|
61 |
Розв’язування задач |
|
62 |
Лабораторна робота №14 “Функції користувача і модулі мови Python” |
|
23 |
Лабораторна робота №15 “Функції користувача і модулі мови Python” |
|
64 |
Лабораторна робота №16 “Функції користувача і модулі мови Python” |
|
2.6. Класи, об’єкти, наслідування |
||
65 |
Елементи теорії об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) |
|
66 |
Створення класів і об’єктів |
|
67 |
Розв’язування задач |
|
68 |
Лабораторна робота №17 “Класи, об’єкти, наслідування” |
|
69 |
Конструктор класу |
|
70 |
Розв’язування задач |
|
71 |
Наслідування |
|
72 |
Лабораторна робота №18 “Класи, об’єкти, наслідування” |
|
73 |
Лабораторна робота №19 “Класи, об’єкти, наслідування” |
|
2.7. Поліформізм, перевизначення методів, модулі користувача |
||
74 |
Поліморфізм |
|
75 |
Перевизначення і розширення можливостей методів |
|
76 |
Розв’язування задач |
|
77 |
Лабораторна робота №20 “Поліформізм, перевизначення методів” |
|
78 |
Композиційний підхід в ООП мовою Python |
|
79 |
Створення і використання модулів користувача |
|
80 |
Розв’язування задач |
|
81 |
Лабораторна робота №21 “Модулі користувача” |
|
82 |
Опрацювання виняткових ситуацій |
|
83 |
Розв’язування задач |
|
84 |
Лабораторна робота №22 “Модулі користувача” |
|
85 |
Лабораторна робота №23 “Модулі користувача” |
|
2.8. Основи графічного інтерфейсу користувача |
||
86 |
Загальний порядок створення графічного інтерфейсу |
|
87 |
Графічні об’єкти і їхні властивості |
|
88 |
Розв’язування задач |
|
89 |
Лабораторна робота №24 “Основи графічного інтерфейсу користувача” |
|
90 |
Опрацювання подій |
|
91 |
Розв’язування задач |
|
92 |
Меню |
|
93 |
Розв’язування задач |
|
94 |
Лабораторна робота №25 “Основи графічного інтерфейсу користувача” |
|
95 |
Діалогові вікна |
|
96 |
Розв’язування задач |
|
97 |
Графічні примітиви об’єкта Canvas |
|
98 |
Розв’язування задач |
|
99 |
Лабораторна робота №26 “Основи графічного інтерфейсу користувача” |
|
100 |
Лабораторна робота №27 “Основи графічного інтерфейсу користувача” |
|
101 |
Виконання колективного проекту |
|
102 |
Виконання колективного проекту |
|
103 |
Виконання колективного проекту |
|
104 |
Захист проекту |
|
105 |
Підсумковий урок-семінар з теми “Мова програмування та структури даних” |
|
106 |
Залік з теми “Мова програмування та структури даних” |
|
Тема 3. Аналіз і візуалізація даних |
||
107 |
Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів |
|
108 |
Електронні таблиці |
|
109 |
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій |
|
110 |
Лабораторна робота №28 “Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій” |
|
111 |
Матричні операції. Розв’язання систем лінійних рівнянь |
|
112 |
Лабораторна робота №29 “Матричні операції. Розв’язання систем лінійних рівнянь” |
|
113 |
Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Кореляційний аналіз даних |
|
114 |
Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора |
|
115 |
Лабораторна робота №30 “Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора” |
|
116 |
Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка |
|
117 |
Розв’язування задач із різних предметних галузей. Табличний процесор як засіб для фінансових розрахунків |
|
118 |
Лабораторна робота №31 “Розв’язування задач із різних предметних галузей” |
|
119 |
Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. Операції з однотабличною базою даних |
|
120 |
Лабораторна робота №32 “Операції з однотабличною базою даних” |
|
121 |
Виконання колективного проекту |
|
122 |
Виконання колективного проекту |
|
123 |
Виконання колективного проекту |
|
124 |
Захист проекту |
|
125 |
Підсумковий урок-семінар з теми “Аналіз і візуалізація даних” |
|
126 |
Залік з теми “Аналіз і візуалізація даних” |
|
Тема 4. Електронні публікації |
||
127 |
Багатосторінкові текстові документи. Настроювання параметрів сторінок, розділи |
|
128 |
Колонтитули |
|
129 |
Лабораторна робота №33 “Настроювання параметрів сторінок, розділи, колонтитули” |
|
130 |
Схема документа |
|
131 |
Використання полів злиття |
|
132 |
Комп’ютерні публікації. Видавничі системи. Електронні книги |
|
133 |
Лабораторна робота №34 “Електронні публікації” |
|
134 |
Лабораторна робота №35 “Електронні публікації” |
|
135 |
Виконання колективного проекту |
|
136 |
Виконання колективного проекту |
|
137 |
Виконання колективного проекту |
|
138 |
Захист проекту |
|
139 |
Підсумковий урок-семінар з теми “Електронні публікації” |
|
140 |
Залік з теми “Електронні публікації” |
|
Тема 5. Графіка. Мультимедіа |
||
141 |
Сучасні напрями використання комп’ютерної графіки. Моделі відображення кольору. Графічні формати, конвертація файлів |
|
142 |
Моделі відображення кольору. Графічні формати, конвертація файлів |
|
143 |
Формати графічних файлів |
|
144 |
Векторні редактори. Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах |
|
145 |
Лабораторна робота №27 “Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах” |
|
146 |
Векторний графічний редактор Іnkscape. Інтерфейс редактора |
|
147 |
Колір в Inkscape. Фарбування градієнтом |
|
148 |
Лабораторна робота №28 “Фарбування градієнтом” |
|
149 |
Складні векторні об’єкти в Inkscape |
|
150 |
Лабораторна робота №29 “Складні векторні об’єкти в Inkscape” |
|
151 |
Опрацювання тексту в Inkscape. Художні ефекти в Inkscape |
|
152 |
Лабораторна робота №30 “Опрацювання тексту в Inkscape” |
|
153 |
Лабораторна робота №31 “Художні ефекти в Inkscape” |
|
154 |
Растровий редактор GIMP |
|
155 |
Інструменти редактора та їх налаштування |
|
156 |
Лабораторна робота №32 “Інструменти редактора GIMP та їх налаштування” |
|
157 |
Шари. Створення колажу |
|
158 |
Лабораторна робота №33 “Шари. Створення колажу” |
|
159 |
Редагування зображень у GIMP. Канали. Корекція кольору та тону |
|
160 |
Лабораторна робота №34 “Редагування зображень у GIMP. Канали. Корекція кольору та тону” |
|
161 |
Коригування зображення в GIMP. Фільтри. Інструмент Текст |
|
162 |
Лабораторна робота №35 “Коригування зображення в GIMP. Фільтри. Інструмент Текст” |
|
163 |
Комп’ютерна анімація |
|
164 |
Лабораторна робота №36 “Створення комп’ютерної анімації” |
|
165 |
Лабораторна робота №37 “Створення комп’ютерної анімації” |
|
166 |
Макетування та верстка графічного документа. Макетування для Веб |
|
167 |
Лабораторна робота №38 “Макетування та верстка графічного документа. Макетування для Веб” |
|
168 |
Лабораторна робота №39 “Макетування та верстка графічного документа. Макетування для Веб” |
|
169 |
Виконання колективного проекту |
|
170 |
Виконання колективного проекту |
|
171 |
Виконання колективного проекту |
|
172 |
Захист проекту |
|
173 |
Підсумковий урок-семінар з теми “ГРАФІКА. МУЛЬТИМЕДІА” |
|
174 |
Залік з теми “ГРАФІКА. МУЛЬТИМЕДІА” |
|
175 |
Узагальнення та систематизація знань. Підсумковий урок за 10 клас |
|