Мови програмування та їх класифікація. Урок 28 (Інформатика 8 клас)

15 Серпня, 2019
Практична робота №8 «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Інформатика 8 клас. Урок 27
Практична робота №8 Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Урок 27 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Інформатика 8 клас. Урок 29
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 29 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Практична робота №8 «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Інформатика 8 клас. Урок 27
Практична робота №8 Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Урок 27 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Інформатика 8 клас. Урок 29
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 29 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Мови програмування та їх класифікація

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям мови програмування та засобами для виконання створених програм;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Мови програмування та їх класифікація. Інформатика 8 клас. Урок 28Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Що називають алгоритмом та програмою?
  2. Що або хто може бути виконавцем алгоритму?
  3. У якій формі можна подати алгоритм?
  4. Що називають середовищем виконання алгоритму?
  5. Як створюють програми та проекти в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке мова програмування? (слайд 5-6)
  2. Чим відрізняються мови програмування? (слайд 7-11)
  3. Які засоби необхідні для виконання створених програм? (слайд 12-15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Ознайомлення з мовами програмування (слайд 16)

Реалізуйте в навчальному середовищі створення програм Блоклі (https://blockly-demo.appspot.com/static/demos/index.html) алгоритм, за яким у вікні повідомлення з’явиться текст «Я вивчаю мови програмування».

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 102 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 17)

У середовищі Блоклі створіть програму, яка у вікні повідомлення тричі виводитиме на екран деякий текст. Обговоріть , які із запропонованих блоків (мал. 15.22) можна для цього використати.

Яким командам у середовищі Скретч відповідають ці блоки? Визначте, як команди повторення та друку реалізовуються в різних мовах програмування.

Завдання на с. 110 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 18)

Знайдіть в Інтернеті відомості про історію виникнення різних мов програмування. Обговоріть і сплануйте, як можна було б подати знайдені відомості на лінії часу та в якій програмі зручно було би створити лінію часу. Створіть її.

Завдання на с. 110 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 18)

Обговоріть, що спільного та які відмінності є в навчальних середовищах програмування Скретч і Блоклі. Результат обговорення подайте діаграмою Венна .

Завдання на с. 110 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Що таке мова програмування? Чим вона відрізняється від мови людського спілкування?
  2. Чим відрізняються мови програмування низького та високого рівнів?
  3. Назвіть приклади мов програмування високого рівня. Для яких завдань їх використовують?
  4. Для чого використовують програми-транслятори та якими вони бувають?
  5. Що таке середовище програмування та які його складові?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.15 с. 100-104

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Мови програмування та їх класифікація. Урок 28 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності