Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 29 (Інформатика 8 клас)

15 Серпня, 2019
Мови програмування та їх класифікація. Інформатика 8 клас. Урок 28
Мови програмування та їх класифікація. Урок 28 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Інформатика 8 клас. Урок 30
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 30 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Мови програмування та їх класифікація. Інформатика 8 клас. Урок 28
Мови програмування та їх класифікація. Урок 28 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Інформатика 8 клас. Урок 30
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 30 (Інформатика 8 клас)
15 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям середовища програмування та елементами вікна середовища програмування;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Інформатика 8 клас. Урок 29Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які середовища програмування використовують для створення програм? (слайд 5-12)
  2. Як працювати із проектом в середовищі програмування PyCharm? (слайд 13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Створення проекту в середовищі програмування PyCharm. (слайд 14)

Створіть проект Діалог у середовищі PyCharm. Складіть програму введення й виведення власного імені та прізвища на мові Python.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 108 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 15)

Обговоріть, у яких випадках ви б порадили своїм однокласникам для вивчення мови Python використовуючи середовище програмування IDLE, онлайнове середовище CodingGraund, інтегроване середовище програмування PyCharm. Оберіть хоча б три аргументи для підтвердження своїх порад.

Завдання на с. 110 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 16)

Визначте, що спільного та відмінного має навчальне середовище програмування Скретч і середовище програмування Lazarus. Використайте відомі вам засоби текстового процесора, щоб наочно подати свою відповідь.

Завдання на с. 110 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 17)

Складіть мовою програмування Python програму, за допомогою якої можна отримати результати знаходження значень виразів:

125:25+10;

2·3·4·5:6;

765:9+48·4-121.

Запишіть ці вирази за правилами математики. Знайдіть значення записаних виразів. Порівняйте отримані результати «ручного» обчислення та за допомогою складеної програми. Зробіть висновки про правила запису дій мовою програмування Python.

Завдання на с. 110 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Чому використовують різні середовища програмування, чим вони відрізняються?
  2. Що може входити до складу програмного проекту?
  3. Як створити та виконати найпростіший проект у середовищі PyCharm?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.15 с. 104-110

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 29 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності