Налагодження програм. Урок 43 (8 клас)

Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 42
Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Урок 42 (8 клас)
17 Серпня, 2019
Практична робота №12 «Налагодження готової програми». Інформатика 8 клас. Урок 44
Практична робота №12 «Налагодження готової програми». Урок 44 (8 клас)
17 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Налагодження програм

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів налагоджувати програми;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Налагодження програм. Інформатика 8 клас. Урок 43Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Які спільні властивості мають текстове поле й текстовий напис? Які є особливі властивості текстового поля?
  2. У яких випадках у середовищі програмування Lazarus властивості Enabled текстового поля слід надати значення False?
  3. Які операції можна виконувати з текстовими величинами?
  4. Які функції використовують у мовах програмування для опрацювання текстових величин?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як налагоджувати програми в середовищі програмування? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, як мовою програмування Free Pascal можна вивести текст заяви про зарахування до гуртка технічної творчості у прийнятому для такого документа вигляді, у якій дані про заявника вносяться у процесі виконання програми.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 154 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Складіть програмний код, який можна використовувати в середовищі Lazarus, щоб зі слова s1 отримати слово s2 (табл. 22.10).

Завдання на с. 155 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

У самостійно вибраному середовищі програмування розробіть проект Шифрувальник, у якому в текстове поле вводять слово з п’яти літер, а після натиснення кнопки Старт у вікні повідомлення отримують результат за правилами, описаними в таблиці 22.11.

Завдання на с. 155 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Наведіть приклади значень текстових величин.
  2. Чим відрізняються значення символьного та рядкового типів?
  3. Як описати величини символьного та рядкового типів мовами програмування? Що спільного та які є відмінності в описі текстових величин мовами Free Pascal і Python?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Повторити параграф підручника п.22 с. 152-155

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *