Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Урок 42 (8 клас)

Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних. Інформатика 8 клас. Урок 41
Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних. Урок 41 (8 клас)
17 Серпня, 2019
Налагодження програм. Інформатика 8 клас. Урок 43
Налагодження програм. Урок 43 (8 клас)
17 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з функціями які застосовують для опрацювання текстових величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 42Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як функції застосовують для опрацювання текстових величин? (слайд 5-7)
  2. Якими бувають помилки при створенні та виконанні програм? (слайд 8-14)

VI. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Ініціали (слайд 15)

Розробіть проект у середовищі Lazarus, після запуску якого до текстових полів екранної форми користувач вводитиме прізвище, ім’я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 149-150 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 16)

У програмі, написаній мовою програмування Free Pascal, використовуючи значення текстової змінної s1 , отримати s2 (табл. 22.9). Складіть відповідний програмний код.

Завдання на с. 154 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Які функції використовують у мовах програмування для опрацювання текстових величин?
  2. Чому програмний код у проекті може не виконатися взагалі, або в програмі можуть бути отримані неправильні результати?
  3. Яких помилок допускаються при складанні програм у середовищах програмування?

Рефлексія (слайд 18-21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.22 с. 148-152

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *