Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Урок 5 (10 клас)

Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення. Інформатика 10 клас
Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення. Урок 4 (10 клас)
Грудень 3, 2018
Дослідження в Інтернеті. Інформатика 10 клас
Дослідження в Інтернеті. Урок 6 (10 клас)
Грудень 5, 2018

Урок 5

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Навчання та професії в інформаційному суспільстві

Мета:

  • навчальна: ознайомити як можна використовувати Інтернет для навчання, як пов’язані професії та інформаційні технології;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Навчання та професії в інформаційному суспільстві

Навчання та професії в інформаційному суспільстві

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які технології називають інформаційними?
  2. Які етапи розвитку інформаційних технологій?
  3. Які правила безпеки при використанні мережі Інтернет?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 4 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як використовувати Інтернет для навчання (слайд 6-7)
  2. Як розвиток технологій впливає на ринок праці (слайд 8-9)
  3. Як пов’язані професії та інформаційні технології (слайд 10-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Навчальні курси (слайд 14)

Складіть список із трьох навчальних курсів, які підтримують навчальні дисципліни за програмою 10 (11) класів.

Завдання на с. 49 підручника

Завдання 2. Дистанційне навчання офісним програмам (слайд 15)

Ознайомтесь з електронними навчальними курсами, розміщеними на сайті Майкрософт, та складіть графік особистого дистанційного навчання.

Завдання на с. 49-50 підручника

Завдання 3. Опанування професіями майбутнього (слайд 16)

Ознайомтеся з умовами навчання у навчальному закладі, який готує до професії майбутнього, що вам подобається.

Завдання на с. 52 підручника

Завдання 4. Планування кар’єри (слайд 17)

Складіть список топ-5 професій, які затребувані на даний час.

Завдання на с. 52-53 підручника

Завдання 5. Професії в ІТ сфері (слайд 18)

Складіть карту професій, до яких готує навчання інформатики у старшій школі за списком тем у підручнику та переліком професій на порталі Пошуку роботи і підбору персоналу.

Завдання на с. 55 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Як школярі можуть використати Інтернет для навчання?
  2. Чи використовують Інтернет в освітніх цілях дорослі?
  3. Як розвиток інформаційних технологій впливає на професії?
  4. Яка роль інформаційних технологій у роботі сучасного працівника?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *