Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Урок 38 (Інформатика 8 клас)

16 Серпня, 2019
Величини. Їх типи та властивості. Інформатика 8 клас. Урок 37
Величини. Їх типи та властивості. Урок 37 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 39
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Урок 39 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Величини. Їх типи та властивості. Інформатика 8 клас. Урок 37
Величини. Їх типи та властивості. Урок 37 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 39
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Урок 39 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів виконувати операції над числовими величинами мовою програмування, ознайомити зі стандартними функціями які використовуються в числових виразах;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Інформатика 8 клас. Урок 38Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як описати операції над числовими величинами мовою програмування? (слайд 5-6)
  2. Які стандартні функції можна використовувати в числових виразах? (слайд 7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Сума цифр (слайд 8)

У середовищі програмування Lazarus розробіть проект Суматор, у якому після натиснення кнопки Старт у вікні введення даних слід ввести трицифрове ціле число. Після чого у вікно повідомлення буде виводитися сума його цифр.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 138 підручника

Завдання 2. Доріжки в парку (слайд 9)

У деякому місті всі пішохідні доріжки побудували на перпендикулярних лініях. Але це не був найкоротший шлях. Розробіть проект у середовищі PyCharm або Lazarus, за допомогою якого можна буде представити мерії деякого міста розрахунок довжини нових коротких доріжок.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 10)

Запропонуйте одне одному вирази для обчислення значення змінної-результату, у яких вхідними даними є цілі числа, а результатом – дійсне число. Запишіть програмний код оголошення змінних та обчислення значення змінної-результату: один з учасників – мовою програмування Free Pascal, інший – мовою Python. Обміняйтеся записами та перевірте одне одного.

Завдання на с. 140 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Яку функцію використовують для введення даних користувачем? Як значення цієї функції перетворити на числове?
  2. Чим відрізняються операції над числовими даними цілого та дійсного типів мовою програмування Free Pascal? А мовою програмування Python?
  3. Які функції, наведені в таблиці 20.7, ви використовували під час розв’язування задач із математики чи фізики?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.20 с. 137-139

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Урок 38 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності