Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Урок 39 (8 клас)

Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Інформатика 8 клас. Урок 38
Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Урок 38 (8 клас)
16 Серпня, 2019
Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Інформатика 8 клас. Урок 40
Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Урок 40 (8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів виконувати операції над числовими величинами мовою програмування, ознайомити зі стандартними функціями які використовуються в числових виразах;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 39Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Яку функцію використовують для введення даних користувачем? Як значення цієї функції перетворити на числове?
  2. Чим відрізняються операції над числовими даними цілого та дійсного типів мовою програмування Free Pascal? А мовою програмування Python?

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)

Розробіть проект Сімейний депозит, за допомогою якого можна визначити суму отримає родина в кінці року, якщо на його початку відкриє в банку депозитний рахунок у розмірі S тис. грн під 18% річних. Середовище програмування оберіть самостійно. Перевірте виконання проекту для S=10 000.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

У середовищі Lazarus розробіть проект Електрика, за допомогою якого можна визначити опір електричного кола R, якщо в ньому провідники з опорами R1, R2, R3, R4 з’єднані:

  • послідовно R=R1+R2+R3+R4;
  • паралельно R=1R1+1R2+1R3+1R4.

Порівняйте програмні коди знаходження змінної R. Перевірте виконання проекту для R1=2, R2=3, R3=4, R4=5 Ом.

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 7)

Дано змінні х, у дійсного типу. Розробіть проект для обчислення значення змінної z для х=1, у=-5:

z=x+y1+xy ;

z=1+y-x+y-x22+y-x33 ;

z=2ycosx-π6;

z=x1+x22+2×2

Завдання на с. 140 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 8-11)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 12)

Повторити параграф підручника п.20 с. 137-139

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *