Практична робота №11 Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування. Урок 40 (Інформатика 8 клас)

16 Серпня, 2019
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 39
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Урок 39 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних. Інформатика 8 клас. Урок 41
Величини текстового типу, операції над ними. Урок 41 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 39
Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. Урок 39 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних. Інформатика 8 клас. Урок 41
Величини текстового типу, операції над ними. Урок 41 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: сформувати практичні навики виконання операцій над числовими величинами мовою програмування;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Інформатика 8 клас. Урок 40Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Повторення (слайд 4):

  • Як описують змінні величини мовою програмування?
  • Як вводити значення величин у програмі?
  • Які операції можна виконувати над числовими величинами?

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 142)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.20

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №11 Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування. Урок 40 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності