Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (Інформатика 7 клас)
30 Травня, 2019Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Що називають предметною галуззю?
- Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
- Які особливості мають інформаційні моделі?
- Як можна класифікувати моделі?
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)
Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3.
Проект «Лабіринт». Урок №1 (слайд 6)
Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).
Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 7-10)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 11)
Повторити матеріал уроку 27