Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 16 (Інформатика 8 клас)
14 Серпня, 2019Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 18 (Інформатика 8 клас)
14 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Поняття мови розмітки гіпертексту
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з мовою розмітки гіпертексту;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- З яких етапів складається процес створення сайта?
- Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим?
- Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які засоби використовують для створення веб-сайта? (слайд 5-7)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Створення простої веб-сторінки на основі наявної (слайд 8)
Створіть веб-сторінку своєї вулиці за допомогою редагування наявної веб-сторінки Вулиця.htm, що зберігається у відповідному файлі.
Завдання на с. 199 підручника
Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)
Чи можна стверджувати, що у користувача, який володіє прийомами роботи із сайтом, наприклад, www.site.pryklad.com, буде достатньо навичок для роботи із сайтом www.karta.pryklad.com? Аргументуйте відповідь. Обговоріть у парах.
Завдання на с. 203 підручника
Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 9)
Чому різні сайти відвідує різна кількість користувачів? Чи завжди популярний сайт є корисним для користувачів? Сплануйте, які відомості ви б хотіли розмістити на персональному сайті. Обговоріть у парах, чи користуватиметься такий сайт популярністю та на яку аудиторію він буде розрахований.
Завдання на с. 203 підручника
VI. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 10)
- Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?
- Яким чином можна встановити, хто має авторські права на дизайн сайта?
- Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?
Рефлексія (слайд 11-14)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 15)
Опрацювати п.29.6 9 кл