Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Урок 33 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019Розробка програм засобами середовища програмування. Урок 35 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Поняття про метод. Використання вікон повідомлень
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів виконувати дії з об’єктами за допомогою методів;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 14 http://testinform.in.ua/category/8-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як виконувати дії з об’єктами за допомогою методів? (слайд 5-9)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Довідник із фізики (слайд 10)
Розробіть проект, у якому головна екранна форма матиме вигляд, як на малюнку 18.8.
Для кожної з кнопок форми налаштуйте опрацювання події натиснення кнопки так, щоб натиснення кнопки Завершити приводило до закриття вікна форми. А за допомогою кнопок Теплопровідність, Конвекція та Випромінювання – викликалися вікна з поясненням відповідного виду теплообміну так, що доки вікно з поясненням не закрите, до головної екранної форми перейти не можна.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання на с. 125-126 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 11)
Розгляньте екранну форму деякого проекту (18.16). Пограйте у гру «Запитання – відповідь»: один учасник ставить запитання, а інший на нього відповідає. Якщо відповідь правильна, або в першого учасника закінчилися запитання, то учасники гри міняються ролями. Виграє той, хто останнім назве правильну відповідь. Можливі запитання:
- Яким може бути ім’я вказаного об’єкта?
- Як змінити його властивість…?
- Яка подія може бути пов’язана із вказаним об’єктом?
Завдання на с. 128 підручника
Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 12)
У середовищі Lazarus розробіть проект Анаграми, у якому після натиснення кнопки Розпочати з поданих трьох літер, розміщених у написах, на екрані утворюються можливі слова. Наприклад, із літер Л, І, С потрібно отримати: ЛІС, ІСЛ, СЛІ, СІЛ, ЛСІ, ІЛС.
Завдання на с. 129 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 13)
- Що таке метод та як його викликати для обраного об’єкта?
- Як використання методів спрощує роботу з кількома формами в проекті?
Рефлексія (слайд 14-17)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 18)
Опрацювати параграф підручника п.18 с. 124-125