Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Урок 34 (8 клас)

Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок. Інформатика 8 клас. Урок 33
Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок. Урок 33 (8 клас)
16 Серпня, 2019
Розробка програм засобами середовища програмування. Інформатика 8 клас. Урок 35
Розробка програм засобами середовища програмування. Урок 35 (8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Поняття про метод. Використання вікон повідомлень

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів виконувати дії з об’єктами за допомогою методів;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Інформатика 8 клас. Урок 34Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 14 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як виконувати дії з об’єктами за допомогою методів? (слайд 5-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Довідник із фізики (слайд 10)

Розробіть проект, у якому головна екранна форма матиме вигляд, як на малюнку 18.8.

Для кожної з кнопок форми налаштуйте опрацювання події натиснення кнопки так, щоб натиснення кнопки Завершити приводило до закриття вікна форми. А за допомогою кнопок Теплопровідність, Конвекція та Випромінювання – викликалися вікна з поясненням відповідного виду теплообміну так, що доки вікно з поясненням не закрите, до головної екранної форми перейти не можна.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 125-126 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 11)

Розгляньте екранну форму деякого проекту (18.16). Пограйте у гру «Запитання – відповідь»: один учасник ставить запитання, а інший на нього відповідає. Якщо відповідь правильна, або в першого учасника закінчилися запитання, то учасники гри міняються ролями. Виграє той, хто останнім назве правильну відповідь. Можливі запитання:

  1. Яким може бути ім’я вказаного об’єкта?
  2. Як змінити його властивість…?
  3. Яка подія може бути пов’язана із вказаним об’єктом?

Завдання на с. 128 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 12)

У середовищі Lazarus розробіть проект Анаграми, у якому після натиснення кнопки Розпочати з поданих трьох літер, розміщених у написах, на екрані утворюються можливі слова. Наприклад, із літер Л, І, С потрібно отримати: ЛІС, ІСЛ, СЛІ, СІЛ, ЛСІ, ІЛС.

Завдання на с. 129 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Що таке метод та як його викликати для обраного об’єкта?
  2. Як використання методів спрощує роботу з кількома формами в проекті?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.18 с. 124-125

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *