Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Урок 33 (Інформатика 8 клас)

16 Серпня, 2019
Практична робота №9 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Інформатика 8 клас. Урок 32
Практична робота №9 Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. Урок 32 (8 клас)
16 Серпня, 2019
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Інформатика 8 клас. Урок 34
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Урок 34 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019
Практична робота №9 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Інформатика 8 клас. Урок 32
Практична робота №9 Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. Урок 32 (8 клас)
16 Серпня, 2019
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Інформатика 8 клас. Урок 34
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Урок 34 (Інформатика 8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з способами зміни властивостей об’єктів в середовищі програмування Lazarus та елементом управління кнопка;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок. Інформатика 8 клас. Урок 33Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Які дії можна виконати з елементами управління кнопка у програмі із графічним інтерфейсом?
  2. Для чого використовують кнопки управління вікном в ОС Windows?
  3. Як у середовищі Скретч можна створити об’єкт кнопка?
  4. За допомогою яких команд у середовищі Скретч можна передати дію одного об’єкта іншому?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як змінити значення властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus? (слайд 5-7)
  2. Які об’єкти можуть «реагувати» на події? (слайд 8-11)
  3. Як у проекті використовують елемент управління кнопка? (слайд 12-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Прості та складені числа (слайд 15)

Змініть проект Числа, який збережений у папці Програмування, так, щоб після натиснення кнопки Складені числа на екрані відображалися складені натуральні числа перших двох десятків, а після натиснення кнопки Прості числа – прості.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 122-123 підручника

Завдання 2. Чарівні кнопки (слайд 16)

Розробіть проект, у якому під час натиснення кнопки Зліва-направо або Справа-наліво з поданих фрагментів слів «КА», «БАН» утворювалося слово у вказаному порядку.

Завдання на с. 123-124 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 17)

Обговоріть переваги й недоліки різних способів зміни значень властивостей об’єктів у середовищі Lazarus.

Завдання на с. 128 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 18)

Розробіть проект Табло, у якому на формі відображатимуться написи із символів * (мал. 18.17) і дві кнопки із цифрами 1 і 2. Після натиснення кнопки із цифрою 1 або 2 на табло зникатимуть деякі із зображених символів, а залишатимуться ті, що відтворюють обрану на кнопці цифру (мал. 18.17 б, в).

Завдання на с. 110 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Чим м відрізняються статичний і динамічний способи зміни значень властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus? Наведіть приклади.
  2. Який оператор використовують у команді надання значень мовами Free Pascal та Python?
  3. Що таке подія та як вона пов’язана з об’єктом у середовищі програмування?
  4. Як дізнатись, які події можна застосувати до даного об’єкта? Наведіть приклади.
  5. Як пов’язати подію з кодом і процедури для її опрацювання? Які службові слова мови програмування Free Pascal використовують у такому коді?
  6. Яке призначення елемента управління кнопка на екранних формах?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.18 с. 120-124

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Урок 33 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності