Кодування символів. Урок 3 (Інформатика 8 клас)
13 Серпня, 2019Архітектура комп’ютера. Урок 5 (Інформатика 8 клас)
13 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів»
Мета (слайд 3):
- навчальна: сформувати практичні навички визначення довжини двійкового коду текстового повідомлення;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
- Онлайн тестування (слайд 4): Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5)
III. Формування умінь і навичок
Практична робота №1 «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів» (слайди 6)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Хід роботи
(завдання з підручника с. 14)
IV. Підсумок уроку
- Оголошення оцінок за практичну роботу
- Рефлексія (слайд 7)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 8)
Повторити матеріал підручника п.1
Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій
✕