Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 2019Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23 (Інформатика 7 клас)
23 Травня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Практична робота №6 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних»
Мета (слайд 3):
- навчальна: закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
- Пригадай (слайд 4)
- Що таке величина?
- Які типи величин ви знаєте?
- Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
- Що таке змінна?
- Як створити змінну в середовищі Скретч?
- Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
- Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?
- Створити у власній папці папку Практична робота 6
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)
III. Формування умінь і навичок
Практична робота №6 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних» (слайди 13)
Завдання 5. Полювання на відьом (слайд 13)
Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.
Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.
IV. Підсумок уроку
- Оголошення оцінок за практичну роботу
- Рефлексія (слайд 14-17)
-
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 18)
Повторити матеріал уроку 17-18