Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23 (7 клас)

Практична робота №6 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 22. Інформатика 7 клас
Практична робота №6 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 22 (7 клас)
Травень 23, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 24. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 24 (7 клас)
Травень 25, 2019

Тема (слайд 2): Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
  4. Що таке змінна?
  5. Як створити змінну в середовищі Скретч?
  6. Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
  7. Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 6. Лабіринт (слайд 5)

Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

Перейти за посиланням та виконати вправу 8 Лабіринт-умови https://studio.code.org/s/course3.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал уроку 17-18

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку


Ви можете допомогти у розвитку моїх проектів замовивши  комплекти презентацій, off-line версій тестів з інформатики та математики 
Детальніше

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *