Практична робота №6 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 22 (Інформатика 7 клас)

23 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23 (Інформатика 7 клас)
23 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 23 (Інформатика 7 клас)
23 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Практична робота №6 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №6 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 22. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Пригадай (слайд 4)
  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
  4. Що таке змінна?
  5. Як створити змінну в середовищі Скретч?
  6. Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
  7. Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?
  • Створити у власній папці папку Практична робота 6
  • Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №6 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних» (слайди 13)

Завдання 5. Полювання на відьом (слайд 13)

Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
    • мені було незрозуміло…;
    • у мене виникли такі запитання…;
    • я не впорався з такими завданням…;
    • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал уроку 17-18

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №6 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 22 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності