Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 14 (10 клас)

Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10 клас)
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (10 клас)
Лютий 20, 2019
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Інформатика 10 клас
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Урок 15 (10 клас)
Лютий 27, 2019

Тема (слайд 2): Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів розв’язувати рівняння, системи рівнянь, оптимізаційні задачі засобами табличного процесора;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Інформатика 10 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 5)

Обговоріть, у яких задачах доцільно застосовувати відомі вам комп’ютерні засоби розв’язування рівнянь та їх систем. Наведіть одне одному приклади таких задач. Обґрунтуйте свою відповідь та оцініть одне одного.

Завдання на с.132 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 5)

Обговоріть план розв’язування системи рівнянь відомими вам цифровими засобами. Доберіть систему рівнянь для розв’язування. Кожен виконує завдання в різному середовищі. Порівняйте знайдені розв’язки.

Завдання на с.132 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 6)

Складіть презентацію про поширені засоби табличного процесора для виконання досліджень та математичних розрахунків.

Завдання на с.133 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 6)

Розв’яжіть три рівняння, які ви розв’язували в курсі математики. Для розв’язування доберіть доцільні цифрові засоби. Доберіть потрібну точність розв’язку. Перевірте отримані за підручником математики.

Завдання на с.133 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал підручника п.12

Завантажити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *