Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Урок 15 (10 клас)

Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Інформатика 10 клас
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 14 (10 клас)
Лютий 23, 2019
Розв'язання задач з різних предметних галузей. Урок 16. Інформатика 10 клас
Розв’язання задач з різних предметних галузей. Урок 16 (10 клас)
Березень 1, 2019

Тема (слайд 2): Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів розв’язувати рівняння, системи рівнянь, оптимізаційні задачі засобами табличного процесора;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Інформатика 10 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Які правила використання формул у середовищі табличного процесора?
  2. Як побудувати діаграми і графіки у середовищі табличного процесора?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які програми застосовують для аналізу даних (слайд 5-8)
  2. Як у середовищі табличного процесора застосовують інструмент Фільтр (слайд 9-26)
  3. Як використати надбудову табличного процесора Пакет аналізу для виконання аналізу даних (слайд 27-28)
  4. Як використати формули Microsoft Excel для управління власними фінансами (слайд 29-38)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пакет аналізу даних (слайд 39)

Завантажте й активуйте надбудову Пакет аналізу в середовищі табличного процесора.

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 2. Випадкові випробування (слайд 40)

У шкільній баскетбольній команді планують пошити нову форму. Спрогнозуйте можливий розподіл зросту учасників, якщо кількість гравців 10, середній зріст гравців – 193 см, відхилення у зрості ±2,5 см. Для розв’язання скористайтесь надбудовою Пакет аналізу.

Для розв’язування завдання отримайте 10 випадкових чисел, які можуть демонструвати зріст гравців, де середнє значення становить 193 см з відхиленням 2,5 см. Для візуалізації можливого зросту гравців побудуйте інтервальний ряд і гістограму.

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 41)

Обговоріть, яке застосування може мати додаток Аналіз даних для проведення комп’ютерного експерименту.

Завдання на с. 143 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 42)

Складіть інфографіку про призначення засобів аналізу даних у середовищі табличного процесора.

Завдання на с. 144 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 43)

  1. Які програмні засоби можна використати для проведення складного аналізу даних?
  2. Як можна використати табличний процесора для аналізу даних?
  3. Які засоби для пошуку даних можна використати в середовищі табличного процесора?
  4. Які фільтри можна використати для пошуку та відображення потрібних даних в електронній таблиці?
  5. Як встановити надбудову Аналіз даних у середовищі табличного процесора?
  6. Які фінансові розрахунки можна виконати в середовищі табличного процесора?
  7. Якими бувають аргументи фінансових функцій табличного процесора Excel?

Рефлексія (слайд 44-47)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 48)

Опрацювати параграф підручника п.13

Завантажити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *