Розв’язання задач з різних предметних галузей. Урок 16 (10 клас)

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Інформатика 10 клас
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Урок 15 (10 клас)
Лютий 27, 2019
8 Березня
Березень 8, 2019

Тема (слайд 2): Розв’язання задач з різних предметних галузей

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів розв’язувати задачі з різних предметних галузей;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв'язання задач з різних предметних галузей. Урок 16. Інформатика 10 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 12 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 5)

Розгляньте повний список фінансових функцій табличного процесора Microsoft Excel. Запропонуйте одне одному для використання ще одну з функцій, окрім тих, що було розглянуто в темі.

Завдання на с.143 підручника

Завдання 9. Працюємо самостійно (слайд 6)

Ви плануєте разом з родиною розпочати власний бізнес із вирощування полуниці. Проведіть імітаційний експеримент із використанням генератора випадкових чисел для дослідження розміру зібраного урожаю полуниці, якщо 1 м2 у середньому приносить 40±5 кг ягід. Побудуйте графік розподілу.

Завдання на с.144 підручника

Завдання 10. Працюємо самостійно (слайд 6)

Ви плануєте через півроку побудувати новий спортивний майданчик у школі. Для цього громада може виділити для проекту 100000 грн. Ви підрахували, що кожного місяця силами старшокласників зможете зібрати ще по 1000 грн. Який бюджет ви отримаєте через півроку на побудову майданчика, якщо відкриєте депозит у банку під 17% річних.

Завдання на с.144 підручника

Завдання 11. Працюємо самостійно (слайд 7)

Ваша родина планує взяти позику в банку в розмірі 800000 грн на 4 роки. Для погашення боргу може виділяти зі свого бюджету щомісяця 4000 грн. Визначте необхідну для цього відсоткову ставку, перевірте за даними в Інтернеті, які фінансові установи дають кредит з такою відсотковою ставкою.

Завдання на с.144 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 8-11)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал підручника п.13

Завантажити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *