8 Березня
Березень 8, 2019
Змінні. Вказівка присвоювання. Урок 18. Інформатика 7 клас
Змінні. Вказівка присвоювання. Урок 18 (7 клас)
Травень 15, 2019

Тема (слайд 2): Величини

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям величин, їх типами;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Величини. Урок 17. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як додати новий об’єкт в середовищі Скретч?
  2. Як змінити фон в середовищі Скретч?
  3. Які блоки команд в середовищі Скретч ви знаєте?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

  1. Поняття величини (слайд 5)
  2. Які розрізняють величини за типами? (слайд 6-8)
  3. Які команди можна використовувати в Скретч для роботи з величинами? (слайд 9-12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Транспорт (слайд 13)

Учні створювали проект Транспорт, у якому на сцені випадково з’являється зображення транспортного засобу – літака, потяга чи автомобіля. При наведенні миші на правильну назву транспортного засобу англійською мовою всі інші назви транспорту зникають.

Завдання на с. 170-171 підручника «Інформатика 6»

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 14)

Перейти за посиланням та виконати вправу 2 Лабіринт https://studio.code.org/s/course3.

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з числовими величинами?
  4. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з текстовими величинами?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати конспект уроку

Завантажити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *