Змінні. Вказівка присвоювання. Урок 18 (Інформатика 7 клас)

15 Травня, 2019
Величини. Урок 17. Інформатика 7 клас
Величини. Урок 17 (Інформатика 7 клас)
14 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 2019
Величини. Урок 17. Інформатика 7 клас
Величини. Урок 17 (Інформатика 7 клас)
14 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Змінні. Вказівка присвоювання

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям змінних, навчити використовувати змінні при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Змінні. Вказівка присвоювання. Урок 18. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з числовими величинами?
  4. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з текстовими величинами?

Онлайн-тестування (слайд 5)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 12 http://testinform.in.ua/category/7-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

  1. Використання змінних в середовищі Скретч (слайд 6-8)
  2. Вказівка присвоювання (слайд 9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Загублені в космосі (слайд 10)

Створити анімацію космічної подорожі.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

Перейти за посиланням та виконати вправу 3 Художник https://studio.code.org/s/course3.

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Що таке змінна?
  2. Як створити змінну в середовищі Скретч?
  3. Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
  4. Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати конспект уроку

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Змінні. Вказівка присвоювання. Урок 18 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності