Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)

31 Травня, 2020
Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27. Інформатика 10-11
Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Створення та адміністрування сайта. Урок 29. Інформатика 10-11
Створення та адміністрування сайта. Урок 29 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27. Інформатика 10-11
Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Створення та адміністрування сайта. Урок 29. Інформатика 10-11
Створення та адміністрування сайта. Урок 29 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Системи керування вмістом для веб-ресурсів

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з системами керування вмістом для веб-ресурсів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Яке програмне забезпечення існує?
  2. Автообчислення в середовищі табличного процесора?
  3. Яке програмне забезпечення називають «вільним»?
  4. Що належить до веб-ресурсів?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту №21 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке система керування вмістом для веб-ресурсів (слайд 6-7)
  2. Які переваги має система керування вмістом для веб-ресурсів (слайд 8-9)
  3. Як обрати систему керування вмістом веб-ресурсів для роботи (слайд 10-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Приклади СМS (слайд 17)

У базі даних Магазини за допомогою Майстра створіть запит Продажі, що містить такі поля: Магазин з таблиці Магазини, Назва_фільму й Ціна_за_одиницю з таблиці Фільми та Кількість_продажів з таблиці Підсумок.

Завдання на с. 200 підручника

Завдання 2. Тренди у створенні сайтів (слайд 18)

Прочитайте інтерв’ю з експертами у сфері сайтобудування про основні тренди у створенні сайтів. Визначте, які основні критерії слід враховувати при виборі CMS.

Завдання на с. 200 підручника

Завдання 3. Обрання системи керування вмістом веб-ресурсів (слайд 19)

Проаналізуйте запропоновані ресурси про роботу в системах керування вмістом веб-ресурсів у списку Список CMS, який збережено в папці Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі. Створіть рекомендаційного листа про вибір однієї із систем керування вмістом веб-ресурсів, у якому подайте чотири аргументи на користь свого вибору, які підтверджені посиланнями на ресурси в Інтернеті, екранними копіями тощо.

Завдання на с. 202 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 20)

Обговоріть, які складові системи керування вмістом для веб-ресурсів використано при створенні сайта освітнього закладу (мал. 21.2), до якого можна перейти за адресою http://bilobozhnytska-zosh.te.sch.in.ua/.

Зробіть висновки про модулі, які пропонує CMS.

Завдання на с. 202 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 21)

  1. Що таке система керування вмістом?
  2. На які складові умовно поділяють CMS?
  3. Як класифікують CMS?
  4. Які безкоштовні CMS є сьогодні найпопулярнішими?
  5. Які переваги має система керування вмістом для веб-ресурсів? Що можна віднести до основних переваг даної системи управління?
  6. Які завдання дає можливість вирішити CMS при cтворенні сайта?
  7. Які модулі мають більшість CMS?

Рефлексія (слайд 22-25)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 26)

Опрацювати параграф підручника п.21

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності