Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020Створення та адміністрування сайта. Урок 29 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020Тема (слайд 2): Системи керування вмістом для веб-ресурсів
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з системами керування вмістом для веб-ресурсів;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Яке програмне забезпечення існує?
- Автообчислення в середовищі табличного процесора?
- Яке програмне забезпечення називають «вільним»?
- Що належить до веб-ресурсів?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту №21 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке система керування вмістом для веб-ресурсів (слайд 6-7)
- Які переваги має система керування вмістом для веб-ресурсів (слайд 8-9)
- Як обрати систему керування вмістом веб-ресурсів для роботи (слайд 10-16)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Приклади СМS (слайд 17)
У базі даних Магазини за допомогою Майстра створіть запит Продажі, що містить такі поля: Магазин з таблиці Магазини, Назва_фільму й Ціна_за_одиницю з таблиці Фільми та Кількість_продажів з таблиці Підсумок.
Завдання на с. 200 підручника
Завдання 2. Тренди у створенні сайтів (слайд 18)
Прочитайте інтерв’ю з експертами у сфері сайтобудування про основні тренди у створенні сайтів. Визначте, які основні критерії слід враховувати при виборі CMS.
Завдання на с. 200 підручника
Завдання 3. Обрання системи керування вмістом веб-ресурсів (слайд 19)
Проаналізуйте запропоновані ресурси про роботу в системах керування вмістом веб-ресурсів у списку Список CMS, який збережено в папці Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі. Створіть рекомендаційного листа про вибір однієї із систем керування вмістом веб-ресурсів, у якому подайте чотири аргументи на користь свого вибору, які підтверджені посиланнями на ресурси в Інтернеті, екранними копіями тощо.
Завдання на с. 202 підручника
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 20)
Обговоріть, які складові системи керування вмістом для веб-ресурсів використано при створенні сайта освітнього закладу (мал. 21.2), до якого можна перейти за адресою http://bilobozhnytska-zosh.te.sch.in.ua/.
Зробіть висновки про модулі, які пропонує CMS.
Завдання на с. 202 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 21)
- Що таке система керування вмістом?
- На які складові умовно поділяють CMS?
- Як класифікують CMS?
- Які безкоштовні CMS є сьогодні найпопулярнішими?
- Які переваги має система керування вмістом для веб-ресурсів? Що можна віднести до основних переваг даної системи управління?
- Які завдання дає можливість вирішити CMS при cтворенні сайта?
- Які модулі мають більшість CMS?
Рефлексія (слайд 22-25)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 26)
Опрацювати параграф підручника п.21