Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 48 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 50 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з описом мовами програмування циклу з лічильником;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 18 http://testinform.in.ua/category/8-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як мовами програмування описують цикл із лічильником? (слайд 5-10)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)
Обговоріть, чи можна реалізувати проект Кількість слів у реченні, розроблений мовою програмування Python від аналогічного, розробленого мовою програмування Free Pascal. Реалізуйте такий проект у середовищі Lazarus.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання на с. 177 підручника
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 12)
Яких значень буде надано змінним, імена яких трапляються в командах, у результаті виконання таких фрагментів програм (для різних значень вихідних даних), поданих у таблиці 2.6.
Завдання на с. 177-178 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 13)
- Які оператори для опису алгоритмічної структури повторення використовують у програмах мовою програмування Free Pascal?
- Чим відрізняються оператори для опису алгоритмічної структури повторення в мові програмування Python від подібних операторів циклу в мові програмування Free Pascal?
- Як в операторах циклу в мовах програмування Free Pascal та Python організовують виконання декількох команд у тілі циклу?
- Чим відрізняються способи зміни значення лічильника в циклі з лічильником у мовах програмування Free Pascal та Python?
Рефлексія (слайд 14-17)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 18)
Опрацювати параграф підручника п.25 с. 172-174