Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 50 (Інформатика 8 клас)

17 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 49
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 49 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Інформатика 8 клас. Урок 51
Практична робота №13 Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. Урок 51 (8 клас)
18 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Інформатика 8 клас. Урок 49
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 49 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Інформатика 8 клас. Урок 51
Практична робота №13 Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. Урок 51 (8 клас)
18 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями використання циклів у мовах програмування;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Інформатика 8 клас. Урок 50Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 19 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які особливості використання циклів у програмах? (слайд 5)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Просте число (слайд 9)

Число називають простим, якщо воно ділиться без остачі тільки на одиницю й на себе. У середовищі програмування Lazarus розробіть проект, за допомогою якого буде перевірятися, чи є простим введене число.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 175 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 10)

Обговоріть, чи можна реалізувати проект Гра, розроблений мовою програмування Python від аналогічного, розробленого мовою програмування Free Pascal. Реалізуйте такий проект у середовищі Lazarus.

Завдання на с. 176-177 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 11)

Запишіть фрагменти програм мовою програмування Free Pascal для виконання таких дій:

  • друкується таблиця множення на 9;
  • друкуються квадрати чисел від 10 до 1;
  • знаходиться сума цілих чисел від 1 до 10.

Завдання на с. 178 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Що спільного й чим відрізняються цикли while та repeat у мові програмування Free Pascal?
  2. Поясніть, коли припиняється виконання команд у тілі циклу для циклів із передумовою, післяумовою та циклу з лічильником. Чи можна вимушено перервати виконання циклу?
  3. Чим відрізняються способи отримання випадкового значення величини в мовах програмування Free Pascal та Python?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.25 с. 174-178

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 50 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності