Величини текстового типу, операції над ними. Урок 41 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019Налагодження програм. Урок 43 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з функціями які застосовують для опрацювання текстових величин;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/8-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як функції застосовують для опрацювання текстових величин? (слайд 5-7)
- Якими бувають помилки при створенні та виконанні програм? (слайд 8-14)
VI. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Ініціали (слайд 15)
Розробіть проект у середовищі Lazarus, після запуску якого до текстових полів екранної форми користувач вводитиме прізвище, ім’я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання на с. 149-150 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 16)
У програмі, написаній мовою програмування Free Pascal, використовуючи значення текстової змінної s1 , отримати s2 (табл. 22.9). Складіть відповідний програмний код.
Завдання на с. 154 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 17)
- Які функції використовують у мовах програмування для опрацювання текстових величин?
- Чому програмний код у проекті може не виконатися взагалі, або в програмі можуть бути отримані неправильні результати?
- Яких помилок допускаються при складанні програм у середовищах програмування?
Рефлексія (слайд 18-21)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 22)
Опрацювати параграф підручника п.22 с. 148-152