Комп’ютерна модель та її переваги. Урок 17 (9 клас)

Практична робота №4 «Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера». Урок 16 (9 клас)
Практична робота №4 «Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера». Урок 16 (9 клас)
Вересень 21, 2017
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)
Вересень 21, 2017

Урок 17

9 клас за новою програмою

Тема: Комп’ютерна модель та її переваги

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про комп’ютерну модель та її переваги, види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі, про поняття комп’ютерного експерименту;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5):

  1. Чому люди створюють моделі та користуються ними?
  2. Якими бувають моделі?
  3. Як описують математичну модель?
  4. Приклади інформаційних моделей.
  5. Етапи створення інформаційної моделі.
  6. Як створюють інформаційні моделі в різних програмних середовищах?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке комп’ютерна модель? (слайд 5-6)
  2. Чим відрізняються комп’ютерні моделі? (слайд 7-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Класифікація джерел загроз (слайд 12)

Завдання на с. 94 підручника

Завдання 2. Віртуальна лабораторія (слайд 13)

Завдання на с. 94 підручника

Завдання 3. Графік функції (слайд 14)

Завдання на с. 95 підручника

Завдання 4. Музичні експерименти (слайд 15)

Завдання на с. 95-96 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 16)

Завдання на с. 98 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Як співвідносяться поняття комп’ютера та інформаційна модель?
  2. Чому люди різних професій використовують у своїй діяльності комп’ютерні моделі?
  3. Які з видів комп’ютерних моделей ви можете застосовувати у школі?
  4. У чому подібність і відмінність фізичної та імітаційної комп’ютерних моделей?
  5. Що лежить в основі побудови розрахункової комп’ютерної моделі?
  6. Яка комп’ютерна модель використовується для створення системи штучного інтелекту?
  7. Чим корисне використання графічної комп’ютерної моделі під час вивчення шкільних предметів?

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати п.12.1-12.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *