Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (Інформатика 9 клас)

25 Вересня, 2017
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
“Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)” заблокована Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
“Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)” заблокована Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Табличні величини та їх опис мовою програмування

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про табличні величини та їх опис мовою програмування;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)” заблокована Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 8 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

Пригадай (слайд 5)

  1. Як створити проект у середовищі Lazarus?
  2. Як описувати змінні у програмі мовою програмування FreePascal?
  3. Як створювати та змінювати значення властивостей елементів управління на електронних формах проектів?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке таблична величина? (слайд 6)
  2. Як описувати табличні величини мовами програмування? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 9)

Розгляньте комп’ютерну модель словника, запропоновану за адресою http://vslovar.ru/bes/17012.html.

Придумайте назву таблиці. Запишіть значення елемента таблиці з індексом 2. визначте кількість елементів табличної величини.

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Розгляньте комп’ютерну модель словника, запропоновану за адресою http://vslovar.ru/bes/17012.html.

Поставте у відповідність опис табличної величини та відповідну таблицю значень:

  • таблиця з 10 текстових величин;
  • таблиця з 10 дійсних чисел;
  • таблиця із 6 символьних величин;
  • таблиця з послідовності 9 чисел, що змінюються через 0,1;
  • таблиця із 7 текстових величин.

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 11)

Наведіть приклади можливих значень табличних величин, які можна додати в масив або список за їхнім описом.

Завдання на с. 119 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Які середовища можна використати для створення комп’ютерних моделей?
  2. Чому для побудови комп’ютерної моделі важливо правильно обрати засіб її створення?
  3. Чи можна засобами редактора створення презентацій побудувати комп’ютерну обчислювальну модель?
  4. Чи можна вважати мову програмування «універсальним засобом» для створення комп’ютерних моделей?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.15.1-15.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності