Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Урок 6 (8 клас)

Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Інформатика 8 клас урок 5
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Архітектура комп’ютера. Урок 5 (8 клас)
13 Серпня, 2019
Практична робота №2 «Конфігурація комп’ютера під потребу». Інформатика 8 клас урок 7
Практична робота №2 «Конфігурація комп’ютера під потребу». Урок 7 (8 клас)
13 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з історією розвитку обчислювальної техніки, архітектурою комп’ютера;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Інформатика 8 клас урок 6Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Складові сучасного комп’ютера;
  2. Які пристрої використовують для введення, виведення, зберігання даних;
  3. Види сучасних персональних комп’ютерів.

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Чи може комп’ютер працювати без процесора? (слайд 5-6)
  2. Які пристрої комп’ютера розміщуються всередині системного блока? (слайд 7-8)
  3. Що і як можна зберігати в пам’яті комп’ютера? (слайд 9-15)
  4. Що і як можна зберігати в пам’яті комп’ютера? (слайд 16-19)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Системний блок (слайд 20)

В емуляторі системного блока розмістіть пристрої у правильному місці та правильному порядку

Завдання на с. 21 підручника

Завдання 3. Конфігурація комп’ютера (слайд 21)

Визначте характеристики комп’ютера, за яким ви працюєте.

Завдання на с.27 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 22)

Наведіть три приклади різних видів комп’ютерів, з якими ви стикаєтесь у повсякденному житті. Визначте їхні спільні ознаки. Результати подайте діаграмою Венна. Порівняйте отриманий результат із діаграмою іншої пари.

Завдання на с. 27 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 23)

Створіть модель комп’ютера, скориставшись набором пристроїв, збережених у папці Пристрої папки Забезпечення комп’ютерів для:

а) навчання та досліджень;

б) ігор та розваг;

в) ведення ділової документації.

Завдання на с. 28 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 24)

  1. З чого складається апаратне забезпечення комп’ютера?
  2. Яку архітектуру має комп’ютер?
  3. Як здійснюється зв’язок між пристроями комп’ютера?
  4. Які пристрої комп’ютера належать до пристроїв введення та виведення? Наведіть приклади.

Рефлексія (слайд 25-28)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 29)

Опрацювати параграф підручника п.2 с. 19-28

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *