Алгоритми та їх виконавці. Урок 17 (5 клас)

Друкування документа. Урок 16 (5 клас)
Друкування документа. Урок 16 (5 клас)
Березень 31, 2017
Середовище описання і виконання алгоритмів. Урок 18 (5 клас)
Середовище описання і виконання алгоритмів. Урок 18 (5 клас)
Квітень 1, 2017

Урок 17

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Алгоритми та їх виконавці

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям алгоритму, виконавця алгоритму, способами подання алгоритму;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Чи можна будь-яке наказове речення вважати командою?
  2. Які виконавці тобі зустрічалися та які команди вони могли виконувати?
  3. Які інструкції ти та твої друзі використовували в навчанні та побуті?
  4. Чи можна вважати інструкцію та алгоритми синонімами?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що називають алгоритмом? (слайд 5-7)
  2. У якій формі можна подати алгоритм? (слайд 8-9)
  3. Як надрукувати документ? (слайд 10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Потяг (слайд 11)

Завдання на с. 122-123 підручника

Завдання 2. Черговий учень (слайд 12)

Завдання на с. 123 підручника

Завдання 3. Складаємо алгоритм (слайд 13)

Завдання на с. 123 підручника

Завдання 4. Кухар (слайд 14)

Завдання на с.123 підручника

Завдання 5. Міркуємо (слайд 15)

Завдання на с.125 підручника

Завдання 6. Працюємо в парах (слайд 16)

Завдання на с.125 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Що називають алгоритмом? Коли ти у повсякденному житті виконуєш алгоритми? Наведи приклади.
  2. У якій формі можна подати алгоритм? Наведи приклади.
  3. Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
  4. Поясни, що означає — виконати послідовність дій формально. Наведи приклади зі свого життя.

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.16

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *