Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)

Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Вересень 25, 2017
Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Вересень 25, 2017

Урок 22

9 клас за новою програмою

Тема: Табличні величини та їх опис мовою програмування

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про табличні величини та їх опис мовою програмування;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 8: http://testinform.in.ua/category/9-klas/

2. Пригадай (слайд 5):

  1. Як створити проект у середовищі Lazarus?
  2. Як описувати змінні у програмі мовою програмування FreePascal?
  3. Як створювати та змінювати значення властивостей елементів управління на електронних формах проектів?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке таблична величина? (слайд 6)
  2. Як описувати табличні величини мовами програмування? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 9)

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 119 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Які середовища можна використати для створення комп’ютерних моделей?
  2. Чому для побудови комп’ютерної моделі важливо правильно обрати засіб її створення?
  3. Чи можна засобами редактора створення презентацій побудувати комп’ютерну обчислювальну модель?
  4. Чи можна вважати мову програмування «універсальним засобом» для створення комп’ютерних моделей?

Рефлексія (слайд 13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати п.15.1-15.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *