Урок 25. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч

Урок 24. Цикли з лічильником
Квітень 5, 2017
Урок 26. Цикли з умовою
Квітень 5, 2017

Урок 25 (web-версія конспекту без зображень)

5 клас за оновленою програмою 2016 року

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Яку структуру повторення можна створити за допомогою команди Повторити?
  2. Чи можна достроково зупинити виконання команди Повторити?
  3. Чим відрізняється команда повторення Завжди від команди Повторити?
  4. Які команди використовують в алгоритмах малювання в середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 22 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Ведмідь-художник (слайд 6)

Серед запропонованого набору значень параметрів: 24, 10, 45, 100, 90, 30 – добери такі, які слід додати до команд програми (мал. 237), щоб на сцені утворилося зображення, як на малюнку 238.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 162 підручника.

Завдання 2. Метелик (слайд 7)

Запусти проект Метелик, у якому виконавець здійснює переміщення по сцені 10 разів у випадковому напрямку. Кількість переміщень фіксується лічильником на сцені (мал. 239). Досліди, чи можна перервати процес виконання програми до завершення циклу. Встанови, яким чином у програмі відображається процес зміни лічильника.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 162 підручника.

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

У навчальній грі Художник, яку можна завантажити за адресою https://studio.code.org/s/artist/stage/1/puzzle/4, для побудови зображення (мал. 244) пропонують використати фрагмент програми та команду (мал. 245).

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.164 підручника.

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Поміркуйте, що буде результатом виконання фрагментів програм (мал. 242, 243). Розподіліть завдання в парі: кожен учень має скласти проект у середовищі Скретч, використовуючи команди відповідно до одного з обраних малюнків.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.163 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Опрацювати параграф підручника п.23

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування