Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (Інформатика 5 клас)
6 Квітня, 2017Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Алгоритмічна структура розгалуження
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Де в повсякденному житті тобі траплялися висловлювання з логічним слідуванням?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Коли використовують алгоритми з розгалуженням? (слайд 5-9)
- Як у середовищі Скретч описати алгоритми з неповним та повним розгалуженням? (слайд 10-15)
- Як поєднувати алгоритмічні структури? (слайд 16)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Зважування (слайд 17)
Із запропонованих блоків склади у графічному редакторі графічний опис алгоритму визначення з трьох монет однієї фальшивої одним зважуванням, за умови, що вона дещо легша від справжніх монет.
Завдання на с. 176 підручника
Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 18)
Обговоріть, у яких проектах можна використати подані фрагменти програм. За результатами обговорення сплануйте проект, складіть програму для спланованих подій та реалізуйте його в середовищі Скретч.
Завдання на с.178 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 19)
- Назви приклади алгоритмів з розгалуженням з повсякденного життя. Як істинність висловлювань, що записані в умові, впливає на порядок виконання дій?
- Чим відрізняються повне та неповне розгалуження?
- Якою командою в середовищі Скретч реалізоване повне розгалуження?
- Якою командою в середовищі Скретч реалізоване неповне розгалуження?
- Як у програмах, описаних в середовищі Скретч, можна поєднувати різні алгоритмічні структури?
Рефлексія (слайд 20-23)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 24)
Опрацювати параграф підручника п.26-27