Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)

27 Вересня, 2017
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування». Урок 32 (9 клас)
Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці. Урок 32 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування». Урок 32 (9 клас)
Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці. Урок 32 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Розв’язування задач на опрацювання табличних величин

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми впорядкування елементів табличних величин; навчити учнів розв’язувати задачі на впорядкування табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Який алгоритм лежить в основі пошуку найбільшого елемента лінійної таблиці?
  2. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?
  3. Який алгоритм лежить в основі упорядкування масиву за зростанням?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як прискорити пошук елемента в лінійній таблиці? (слайд 5-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 4. Пошук номера елемента (слайд 12)

Створіть проект Швидкий пошук для визначення, чи є вказане серед елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел.

Завдання на с. 137-138 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 13)

У вибраному середовищі програмування створіть проект гри Відгадай число. Користувач вводить число, яке, на його думку, може міститись у лінійній таблиці з 10 цілих чисел, що генеруються випадково від 0 до деякого випадкового цілого числа. Якщо таке число відгадане, то гра припиняється й виводиться повідомлення про перемогу; якщо після 5 спроб число не вгадують, то гра припиняється з повідомленням про невдалі спроби. У грі можуть бути підказки, які спрямовуватимуть користувача на правильний вибір значення.

Завдання на с. 139-140 підручника

Завдання 5. Досліджуємо (слайд 14)

Проаналізуйте матеріали, подані за посиланням https://uk.Wikipedia.org/wiki/Сортування_бульбашкою. За наведеними прикладами, наочною демонстрацією (мал. 18.15) та описом алгоритму складіть проект у вибраному навчальному середовищі програмування, у якому елементи лінійної таблиці з 10 дійсних чисел будуть упорядковані за зростанням «методом сортування бульбашкою»

Завдання на с. 139-140 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?
  2. Який алгоритм лежить в основі упорядкування масиву за зростанням?
  3. Чи завжди можна скласти програму для «швидкого» пошуку в лінійній таблиці елемента, що відповідає заданій умові? Наведіть приклади.

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати п.18.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності