Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (6 клас)

Операції над об’єктами та групами об’єктів. Урок 4 (6 клас)
Операції над об’єктами та групами об’єктів. Урок 4 (6 клас)
Червень 1, 2018
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 6 (6 клас)
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 6 (6 клас)
Червень 1, 2018

Урок 5

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям векторного графічного редактора, особливостями побудови й опрацювання векторних зображень;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. За допомогою яких фігур можна створювати зображення в середовищі текстового процесора?
  2. Які інструменти використовують для форматування зображень?

Онлайн-тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 2 http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Для чого використовують векторні графічні редактори? (слайд 6-7)
  2. Які засоби векторного графічного редактора використовують для створення графічних об’єктів? (слайд 8-15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Середовище Inkscape (слайд 16)

Завдання на с.25-26 підручника

Завдання 2. Зірочка (слайд 17)

Завдання на с.26 підручника

Завдання 6. Міркуємо (слайд 18)

Завдання на с.28 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Для чого призначені векторні графічні редактори?
  2. Для чого в графічному редакторі використовують лінійку й сітку?
  3. Які графічні примітиви можна використовувати у векторному графічному редакторі Inkscape для створення зображень? Які властивості об’єктів при цьому можна змінювати?
  4. Які способи заливки можна застосувати до об’єктів зображення?
  5. За допомогою яких засобів можна обертати, відображати й масштабувати об’єкти?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.3

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *