Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27 (Інформатика 7 клас)
29 Травня, 2019Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн-тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/7-klas/
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 11. Ловець кульок (слайд 5)
Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.
Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.
Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)
Перейти за посиланням та виконати вправу 14 Бджілка – відлагодження https://studio.code.org/s/course3.
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 7-10)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 11)
Повторити матеріал уроку 27