Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Урок 8 (10 клас)

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Інформатика 10 клас
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Урок 7 (10 клас)
Грудень 6, 2018
Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент
Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент. Урок 9 (10 клас)
Грудень 8, 2018

Урок 8

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттями штучний інтелект, Інтернет речей, smart-технологія;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Інформатика 10 клас

Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Інформатика 10 клас

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 10 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які ознаки інформаційного суспільства?
  2. Що таке інформаційні технології?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 5 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке штучний інтелект (слайд 6)
  2. Як колективний інтелект пов’язаний зі штучним інтелектом (слайд 7)
  3. Що таке Інтернет речей (слайд 8-11)
  4. Що таке Smart-технологія (слайд 12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Робот Ватсон (слайд 13)

Перегляньте відео IBM Watson: Final Jaopardy! Створіть презентацію про три напрями застосування штучного інтелекту в майбутньому.

Завдання на с. 90 підручника

Завдання 2. Розумний будинок (слайд 14)

Визначте переваги застосування технології «Розумний будинок» за матеріалами за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qTnIBcRsiDc. Створіть спільну презентацію на ресурсі, який вкаже вчитель.

Завдання на с. 94 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 15)

Обговоріть, чи можна вважати сервіс відстеження громадського транспорту в м. Тернополі (http://detransport.com.ua/) (мал. 8.6) однією з технологій, яка відповідає технології Smart-місто.

Завдання на с.95 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 16)

За матеріалами сайта https://www.ukrinform.ua/tag-stucnij-intelekt складіть діаграму, де вкажіть частоту появи новин за темою «Штучний інтелект» протягом останнього року до поточної дати помісячно. Зробіть висновок про розвиток систем штучного інтелекту. Знайдіть подію, яка найбільше вас зацікавила. Зробіть допис про цю подію на інформаційний стенд або портал своєї школи.

Завдання на с.96 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Що таке штучний інтелект?
  2. Як штучний інтелект пов’язаний з комп’ютерною технікою?
  3. Що таке колективний інтелект?
  4. Якими є складові Інтернету речей?
  5. Як обмінюються даними складові Інтернету речей?
  6. Як Інтернет речей впливає на розвиток Smart-технології?

Рефлексія (слайд 18-21)

  1. Що нового сьогодні дізналися?
  2. Чого навчилися?
  3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
  4. Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.8

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *