Величини. Урок 17 (Інформатика 7 клас)
14 Травня, 2019Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Змінні. Вказівка присвоювання
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з поняттям змінних, навчити використовувати змінні при створенні проектів в Скретч;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Що таке величина?
- Які типи величин ви знаєте?
- Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з числовими величинами?
- Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з текстовими величинами?
Онлайн-тестування (слайд 5)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 12 http://testinform.in.ua/category/7-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор, та матеріал підручника)
- Використання змінних в середовищі Скретч (слайд 6-8)
- Вказівка присвоювання (слайд 9)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Загублені в космосі (слайд 10)
Створити анімацію космічної подорожі.
Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.
Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)
Перейти за посиланням та виконати вправу 3 Художник https://studio.code.org/s/course3.
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 12)
- Що таке змінна?
- Як створити змінну в середовищі Скретч?
- Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
- Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?
Рефлексія (слайд 13-16)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 17)
Опрацювати конспект уроку