з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування Мета (слайд 3): навчальна: ознайомити учнів з […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле Мета (слайд 3): навчальна: ознайомити […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Практична робота №11 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування» Мета (слайд 3): навчальна: […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування Мета (слайд 3): навчальна: навчити учнів виконувати […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування Мета (слайд 3): навчальна: навчити учнів виконувати операції […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Величини. Їх типи та властивості Мета (слайд 3): навчальна: ознайомити учнів з поняттям величини, їх типами, навчити […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Практична робота №10 «Створення програми з кнопками та написами» Мета (слайд 3): навчальна: сформувати практичні навики роботи […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Розробка програм засобами середовища програмування Мета (слайд 3): навчальна: навчити учнів як у середовищах програмування можна використовувати […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Поняття про метод. Використання вікон повідомлень Мета (слайд 3): навчальна: навчити учнів виконувати дії з об’єктами за […]
з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року Тема (слайд 2): Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок Мета (слайд 3): […]