logologologologo
  • Методичка
    • Програми з інформатики
    • Календарні планування з інформатики
    • Кабінет інформатики
    • Уроки по Word 2016
  • Онлайн тести
    • тести з інформатики 5 клас
    • тести з інформатики 6 клас
    • тести з інформатики 7 клас
    • тести з інформатики 8 клас
  • Конспекти
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10-11 клас (базовий модуль)
  • Олімпіади
    • Олімпіада з ІКТ
    • Олімпіада з програмування
    • Олімпіадні задачі на Python
  • Блог
  • Форум
  • Контактна інформація
✕

Конспекти уроків з інформатики 6 клас за новою програмою 2016

  • Головна
  • Конспекти уроків з інформатики 6 клас за новою програмою 2016
Тема 1.

Комп’ютерна графіка

Урок №1

Поняття комп’ютерної графіки

Урок №2

Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень

Урок №3

Побудова зображення з графічних примітивів

Урок №4

Операції над об’єктами та групами об’єктів

Урок №5

Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора

Урок №6

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Урок №7

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Урок №8

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Урок №9

Створення та редагування векторних зображень

Урок №10

Растровий графічний редактор. Засоби графічного редактора

Урок №11

Створення та редагування растрових зображень
Тема 2.

Комп’ютерні презентації

Урок №12

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій

Урок №13

Об’єкти презентації та засоби управління її демонстрацією

Урок №14

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення

Урок №15

Налаштування показу презентацій

Урок №16

Створення та оцінювання презентації

Урок №17

Використання гіперпосилань в презентаціях

Урок №18

Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях

Урок №19

Ефекти зміни слайдів

Урок №20

Створення презентації із ефектами
Тема 3.

Алгоритми та програми

Урок №21

Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта

Урок №22

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

Урок №23

Створення програмних об’єктів

Урок №24

Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів

Урок №25

Поняття події. Види подій

Урок №26

Програмне опрацювання події

Урок №27

Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події

Урок №28

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок №29

Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження

Урок №30

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

Урок №31

Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі

Урок №32-34

Робота над програмним проектом

Урок №35

Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок

Останні публікації

  • 0
    Форматування зображень. Розташування зображень в тексті
    2 Лютого, 2021
  • 0
    Форматування зображень. Зміна розміру зображення
    24 Січня, 2021
  • 0
    Додавання зображень до текстового документа
    17 Січня, 2021
  • 0
    Форматування сторінки
    10 Січня, 2021

Останні коментарі

  • 12 Вересня, 2024

    Ольга Мірошникова commented on Інформаційні технології та процеси. Урок 2 (Інформатика 5 клас)

  • 16 Грудня, 2023

    Artem commented on Розв’язок задачі з програмування Кількість елементів, що діляться на три

Мої сайти:

testinform.in.ua

matematikatests.in.ua

Приєднуйтесь:


  • Політика конфіденційності

© 2015-2023 | Сайт вчителя інформатики Позняка Романа Юрійовича

lenta

Конспекти уроків з інформатики 6 клас за новою програмою 2016
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності