Методичка
Програми з інформатики
Календарні планування з інформатики
Кабінет інформатики
Уроки по Word 2016
Онлайн тести
тести з інформатики 5 клас
тести з інформатики 6 клас
тести з інформатики 7 клас
тести з інформатики 8 клас
Конспекти
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10-11 клас (базовий модуль)
Олімпіади
Олімпіада з ІКТ
Олімпіада з програмування
Олімпіадні задачі на Python
Блог
Форум
Контактна інформація
✕
Конспекти уроків з інформатики 6 клас за новою програмою 2016
Конспекти уроків з інформатики 6 клас за новою програмою 2016
Тема 1.
Комп’ютерна графіка
Урок №1
Поняття комп’ютерної графіки
Урок №2
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень
Урок №3
Побудова зображення з графічних примітивів
Урок №4
Операції над об’єктами та групами об’єктів
Урок №5
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора
Урок №6
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень
Урок №7
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах
Урок №8
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування
Урок №9
Створення та редагування векторних зображень
Урок №10
Растровий графічний редактор. Засоби графічного редактора
Урок №11
Створення та редагування растрових зображень
Тема 2.
Комп’ютерні презентації
Урок №12
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій
Урок №13
Об’єкти презентації та засоби управління її демонстрацією
Урок №14
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
Урок №15
Налаштування показу презентацій
Урок №16
Створення та оцінювання презентації
Урок №17
Використання гіперпосилань в презентаціях
Урок №18
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях
Урок №19
Ефекти зміни слайдів
Урок №20
Створення презентації із ефектами
Тема 3.
Алгоритми та програми
Урок №21
Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта
Урок №22
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі
Урок №23
Створення програмних об’єктів
Урок №24
Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів
Урок №25
Поняття події. Види подій
Урок №26
Програмне опрацювання події
Урок №27
Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
Урок №28
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок №29
Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження
Урок №30
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі
Урок №31
Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі
Урок №32-34
Робота над програмним проектом
Урок №35
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності
Прийняти